Ovenschotel met kip en shoarmakruiden

Hoi! De shoarmakruiden riepen mij weer vandaag. Eerder maakte ik hier bijvoorbeeld al wraps mee, maar ik dacht dat dit ook heerlijk zou zijn in een ovenschotel. Ik wilde graag een ovenschotel met veel groenten maken, dit is goed gelukt. Ik vond 'm top!

Wat heb je nodig (voor een grote portie voor 2 personen):
1 kipfilet
1 rode paprika
1 ui
1 klein blikje mais
1 bol mozzarella

Wat moet je doen:
Verwarm de oven voor op 180 graden.
Snijd de paprika & ui in halve ringen en de kipfilet in blokjes. Bak de kip in een koekenpan gaar. Zodra de kip gaar is, voeg je de ui en de paprika toe. Roer dit goed door en voeg vervolgens de shoarmakruiden en mais toe. Roer ook dit goed door en schep de groenten in een ovenschaal. Snijd de mozzarella in plakken en leg deze bovenop het kip/groentenmengsel.
Zet de ovenschaal in de voorverwarmde oven en na ongeveer een kwartier is de ovenschaal klaar!

Dit was echt superlekker. Ik ben echt heel enthousiast over deze maaltijd! Mijn portie at ik met wat komkommer en tomaat, mijn vriend at zijn portie in een wrap. Beide opties waren echt heel erg lekker, dik geslaagd! De kip blijft lekker mals, doordat deze niet heel erg lang gebakken wordt. De shoarmakruiden zijn eigenlijk altijd een goed idee, ze maken echt alles lekker.