Plaatpizza met groenten

Hoi! Leuk dat je weer interesse hebt in mijn avondeten!

Vanavond aten we plaatpizza. Zoals je al eerder hebt kunnen zien op mijn blog, ben ik sinds een tijdje helemaal fan van plaatpizza. Het is zo lekker en simpel om klaar te maken! Helemaal op vrijdag heb ik niet altijd evenveel zin om te koken, maar door dan een plaatpizza in de oven te schuiven, eten we toch lekker.


Wat heb je nodig (voor 2 personen):
1 kant en klare pizzabodem met saus. Ik gebruik zo'n rol, niet een afgebakken pizzabodem
1 bol mozzarella
1/2 paprika
1/2 ui
Ongeveer 6 champignons

Wat moet je doen:
Verwarm de oven voor. De exacte temperatuur die je moet gebruiken staat op de verpakking van je pizzabodem.
Rol het deeg uit en leg dit op bakpapier. Bestrijk het deeg royaal met saus.
Snijd de mozzarella in plakken en de rest van de groenten op een manier die jij het fijnste vind eten. Beleg de pizza.
Bak de pizza af, de meeste pizza's zijn na zo'n 18-20 minuten klaar.

Dat is alles! Ik vond dit mijn op één na lekkerste plaatpizza so far, dit was toch wel de lekkerste. Toch vond ik dit een zeer geslaagde poging, die ik zeker vaker ga maken!