Rijst met kip en sperziebonen

Hoi! Vanavond was ik eerlijk gezegd een beetje inspiratieloos qua avondeten. Normaal gesproken heb ik eigenlijk altijd heel veel zin in mijn avondeten, maar vanavond had ik eigenlijk ook niet heel veel zin om te koken. Ik moest alleen eten, ik vind het dan vaak lastig om mezelf te motiveren om echt iets lekkers te maken. Toch vond ik het redelijk goed gelukt, ik heb uiteindelijk lekker gegeten!
Wat heb je nodig (voor 1 persoon met nog een restje voor de lunch):
1 kipfilet
150 gram sperziebonen
1 groene paprika
1 kopje rijst (ik gebruikte zilvervliesrijst)
1/3 pot Chicken Tonight saté

Wat moet je doen:
Kook de rijst gaar zoals beschreven op de verpakking.
Snijd de kipfilet in stukjes en bak deze gaar. Haal de uiteinden van de sperziebonen en breek deze doormidden. Snijd de paprika in kleine blokjes.
Kook ook de sperziebonen gaar.
Voeg de paprika toe aan de kipfilet. Wanneer de sperziebonen gaar zijn, voeg je ook deze toe aan de paprika en kipfilet. Roer hier de Chicken Tonight doorheen.
Schep de kip en groenten in een diep bord, daarna kun je hier de rijst overheen verdelen. Ik vind dit persoonlijk de lekkerste manier om dit gerecht te eten, omdat de rijst anders wat zompig wordt van de saus.

Vroeger was ik echt een ontzettende fan van deze Chicken Tonight en at ik dit echt regelmatig. Echter, de laatste jaren heb ik dit eigenlijk niet meer gegeten. Eerlijk gezegd vond ik het echt nog wel lekker, ik snap dan ook eigenlijk niet meer waarom ik dit zo lang niet meer heb gegeten. Natuurlijk is het niet verstandig om dagelijks uit pakjes en zakjes te eten, maar af en toe kan het wel heel lekker zijn!