Wraps met kipschnitzel

Hoi! Een tijdje geleden kreeg ik van een van jullie de tip om een wrap te maken met kipschnitzel en honing mosterd mayonaise. Dit leek mij enorm lekker, dus heb ik een poging gedaan om hier een gerecht mee te maken.
In plaats van de honing mosterd mayonaise, gebruikte ik de dille-mosterd saus van IKEA,waar ik al eerder over schreef.  Ik was al half bezig met mijn gerecht toen ik erachter kwam dat ik niet alles voor de saus in huis had. Zo kon ik toch verder en ik moet zeggen, het was echt ontzettend lekker!

Wat heb je nodig (voor 2 wraps/1 persoon)
2 wraps
1 kipschnitzel
2 augurken
1 handje spinazie
1 tomaat
Ongeveer 10 cm komkommer

Wat moet je doen:
Bak de kipschnitzel gaar zoals beschreven op de verpakking.
Snijd ondertussen de tomaat in plakjes en de augurk + komkommer in reepjes.
Besmeer de wraps met de dille-mosterdsaus en verdeel hier vervolgens wat spinazie over. Leg vervolgens alle groenten erop.
Snijd de kipschnitzel in 6 reepjes en verdeel 3 reepjes over iedere wrap.

Dat is alles! Ontzettend snel, lekker en het vult als een gek. Normaal gesproken eet ik rustig 2 wraps, maar nu had ik het na 1 wrap eigenlijk al een beetje zwaar. Omdat het zo lekker was, heb ik er toch nog een genomen, maar dit was niet echt nodig. Ik had de tweede wrap ook kunnen bewaren en de volgende dag als lunch kunnen eten. Ik denk dat de wrap dan ook zeker nog lekker is en je menig collega jaloers kunt maken met zo'n fantastische lunch!
Ik vond het zeker echt een aanrader en ik ga dit zeker nog een keer proberen, maar dan met de honing mosterd mayonaise. Wordt vervolgd..